Kosár Kosár {{itemsCount}}

Kosár

Tovább a fizetéshez
Termék Db Összeg
{{item.qty}}
{{ formatPrice(item.unitPrice * item.qty) }}
{{ formatPrice(total) }}

A kosarad jelenleg üres.

ÁSZF

A webáruház üzemeltetője és elérhetőségei

Babzsák.hu Kft.
székhely: 1101 Budapest, Korponai u. 1/a.
adószám: 23154595-2-42
cégjegyzékszám: 01-09-955511

Ügyfélszolgálat:
1101 Budapest, Korponai u. 1/a.
+36 30 635 9452
info@blup.hu

Tartalom:

Megrendelés
Raktárról, vagy megrendelésre?
Belépés / regisztráció, adatok kezelése
A termékek átvétele / kiszállítás
Elállási jog / csere
Jótállás
Reklamáció, árucsere
A bankkártyás fizetésről

 

Megrendelés / megrendelés

A termék-oldalon található KOSÁRBA RAKOM gombbal tudod rendelésedet leadni, ugyanitt jelezzük az adott termék státuszát:

 

Raktárról, vagy megrendelésre?

Raktár: boltunkban folyamatosan változó raktárkészlettel várunk, ha tehát sikerül a mindenkori készletből választanod, az rögtön vihető, illetve másnap át tudjuk adni a futárszolgálatnak, akik jellemzően 1, max. 2 napos határidővel kézbesítik a babzsákfotelt az ország bármely pontjára. Igykeszünk a valós raktárkészletet a webáruházban is megjeleníteni, de nem feltétlenül egyezik a kettő: a bolt polcain lévő termékek nem minden esetben kerülnek föl a webshopra, vagy személyesen, vagy telefonon esetleg e-mailben érdemes érdeklődni azokról.

Megrendelés: ha nem találsz kedvedre valót a raktárkészletben, elkészítjük neked a kívánt színkombinációban, esetleg emblémázva. A gyártás kb. 3 hetet vesz igénybe, a csütörtök 18:00-ig leadott megrendeléseket az onnan számított max. 3 héttel később péntekre teljesítjük. (Értsd: ekkor áll készen raktárunkban a termék, azt onnantól munkaidőben bármikor átveheted. Ha szállítással kérted, a köv. hét elején adjuk át az MPL-nek, ők várhatóan a következő munkanapon kézbesítik azt.) Kérjük, várd meg az e-mailben küldött értesítést vagy érdeklődj telefonon, mielőtt elindulsz a babfoteledért! A webshopban található “Rendelhető, várható szállítási idő 3 hét.” státuszú fotelek rendelése egyedi megrendelésnek minősül, ez befolyásolja az elállási jogot, erről bővebben lejjebb. A kosár oldalon van lehetőséged a rendelést ellenőrizni, a darabszámokat változtatni (ez esetben frissítsd a kosarat!), a pénztár oldalon kiválaszthatod az átvétel és a fizetés módját és itt tudod véglegesíteni a megrendelést. A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomása vásárlási / fizetési kötelezettséggel jár.

Belépés / regisztráció, adatok kezelése

Webáruházunkban lehetővé tesszük a vendégvásárlást is, ez esetben regisztrációra nincsen szükség, a rendeléshez szükséges adatokat kérjük el tőled. Ha többször vásárolnál nálunk, esetleg más a szállítási- és a számlacím, ajánljuk a regisztrációt, így bejelentkezésed után adataidat a webshop automatikusan kitölti. Kérjük, figyelmesen töltsd ki a regisztrációs mezőket, és olyan e-mailcímet adj meg, amihez könnyen hozzáférsz, mindenféle további kommunikáció ezen zajlik majd, illetve erre a címre küldjük a regisztrációt megerősítő e-mailt is. Adataidat bizalmasan kezeljük, csak olyan célra használjuk fel, amire felhatalmazást adtál nekünk, harmadik személynek soha nem adjuk ki azokat. A későbbiekben adataidat bejelentkezés után bármikor módosíthatod.

A termékek átvétele / kiszállítás

Személyes átvétel esetén Korponai utcai boltunkban tudod átvenni a vásárolt terméket nyitvatartási időben – bővebb infók itt. Ha házhozszállítást kértél, az MPL futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot 09:00-17:00 között, sajnos ennél pontosabb időt meghatározni nem tudunk, a csomagod állapotát viszont az MPL által küldött nyomkövető oldalon tudod majd figyelni.

Elállási jog / csere

Minden raktárról vásárolt termékre vonatkozik a 14 napos elállás joga, ez esetben a babzsákfotelt nem használt állapotában indoklás nélkül visszahozhatod / -küldheted hozzánk, annak ellenértékét visszatérítjük neked, vagy kicseréljük azt. A postaköltség díja – mindkét irányban – téged terhel. Amennyiben nem raktárról, hanem megrendelésre készült babzsákfotelt vásároltál, az “egyedileg, a fogyasztó kifejezett kérésére előállított termék”-nek minősül, így az elállás joga arra nem vonatkozik. Amennyiben úgy látjuk, hogy nem eladhatatlan termékről van szó, természetesen felajánljuk a csere / pénzvisszatérítés lehetőségét. Nem raktári, különösképpen a konfigurált termékek megrendelése esetén fenntartjuk annak jogát, hogy előrefizetést kérünk, ebben az esetben egy díjbekérőt küldünk neked, amely rendezése után válik véglegessé megrendelésed, addig csak “ajánlattétel” státuszú lesz.

Jótállás

Babzsákfoteleinkre 1 éves jótállást vállalunk, ez vonatkozik a külső és belső huzatokhoz felhasznált anyagokra, illetve azok varrására. A babfotel tölteteként használt polisztirol gyöngy térfogatvesztése (a használat intenzitásától függő) természetes jelenség, így arra a jótállás nem terjed ki.

Reklamáció, árucsere

Babzsákfoteleink varrására egy év garanciát vállalunk. Amennyiben ilyen jellegű probléma merülne fel termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, azt – vagy annak huzatát – hozd, vagy küldd be hozzánk és a lehető leghamarabb orvosoljuk a problémát. Reklamációval vagy esetleges árucserével kapcsolatban kérjük, az info@blup.hu címre írj nekünk!

Megrendelés késése / rendelés lemondása

Sajnos előfordulhat, hogy – amennyiben nem raktárról vásároltál – az adott termék anyaghiány vagy beszállítói hiba miatt késik, így a határidőt nem tudjuk teljesíteni. Ebben az esetben – azon túl, hogy mindent megteszünk a mihamarabbi teljesítés érdekében – feltétlenül felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén. Ha a termék egyáltalán nem beszerezhető vagy legyártható és nem tudsz más terméket választani helyette, az esetlegesen már átutalt vételárat legkésőbb 8 napon belül visszautaljuk bankszámládra. Amennyiben egy gyártás vagy beszerzés alatt álló terméket szeretnél lemondani, annak státuszától függően tudod azt megtenni. Ilyen jellegű problémádat haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunkon az info@blup.hu e-mailcímen vagy a +36 1 374 0647-es telefonszámon!

A bankkártyás fizetésről

A Blup! webshop a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Blup! webshop nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Blup! webshop oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az internet böngésződnek támogatnia kell az SSL titkosítást.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon. Kérjük, olvasd el az alábbi részletes tájékoztatót!

Mire figyelj a vásárláskor?

Olvasd el a Blup! webshop ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
Tanulmányozd át a Blup! webshop biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantáljuk adataid biztonságát!
Tartsd nyilván a vásárlásoddal kapcsolatos adataidat!
Tartsd nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adataidat! (tranzakció azonosító)
Biztosítsd, hogy titkos kártyaadataidhoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
Használj olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB Bank rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Az elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) és Maestro bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

A fizetés lépései

A Blup! webshop oldalán választod ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni. Ezt követően átkerülsz a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadataidat szükséges kitöltened. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót. A fizetést követően visszatérsz a Blup! webshop oldalára, ahol a tranzakció eredményéről látod a visszaigazolást, illetve e-míilben kapsz róla értesítést. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja számlád megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a Blup! webshop oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
• A kártyahasználat tiltott.
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
• A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén a kártyakibocsátó bankodtól esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kaptál ilyet, hagyd üresen a mezőt!