Kosár Kosár {{itemsCount}}

Kosár

Tovább a fizetéshez

Karácsonyi átvétel / házhozszállítás

FIGYELEM! Egyedi termékre karácsonyi teljesítéssel már nem veszünk fel megrendelést. Raktáron lévő termékekre kiszállítással dec. 17-ig fogadjuk megrendelésedet, személyesen dec. 23. 14:00-ig várunk.

Termék Db Összeg
{{item.qty}}
{{ formatPrice(item.unitPrice * item.qty) }}
{{ formatPrice(total) }}

A kosarad jelenleg üres.

ÁSZF

A webáruház üzemeltetője és elérhetőségei

Babzsák.hu Kft.
székhely: 1101 Budapest, Korponai u. 1/a.
adószám: 23154595-2-42
cégjegyzékszám: 01-09-955511

Ügyfélszolgálat:
1101 Budapest, Korponai u. 1/a.
+36 30 635 9452
info@blup.hu

Tartalom:

Megrendelés
Raktárról, vagy megrendelésre?
Belépés / regisztráció, adatok kezelése
A termékek átvétele / kiszállítás
Elállási jog / csere
Jótállás
Reklamáció, árucsere
A bankkártyás fizetésről

 

Megrendelés / megrendelés

A termék-oldalon található KOSÁRBA RAKOM gombbal tudod rendelésedet leadni, ugyanitt jelezzük az adott termék státuszát:

 

Raktárról, vagy megrendelésre?

Raktár: boltunkban folyamatosan változó raktárkészlettel várunk, ha tehát sikerül a mindenkori készletből választanod, az rögtön vihető, illetve másnap át tudjuk adni a futárszolgálatnak, akik jellemzően 1, max. 2 napos határidővel kézbesítik a babzsákfotelt az ország bármely pontjára. Igykeszünk a valós raktárkészletet a webáruházban is megjeleníteni, de nem feltétlenül egyezik a kettő: a bolt polcain lévő termékek nem minden esetben kerülnek föl a webshopra, vagy személyesen, vagy telefonon esetleg e-mailben érdemes érdeklődni azokról.

Megrendelés: ha nem találsz kedvedre valót a raktárkészletben, elkészítjük neked a kívánt színkombinációban, esetleg emblémázva. A gyártás kb. 3 hetet vesz igénybe, a csütörtök 18:00-ig leadott megrendeléseket az onnan számított max. 3 héttel később péntekre teljesítjük. (Értsd: ekkor áll készen raktárunkban a termék, azt onnantól munkaidőben bármikor átveheted. Ha szállítással kérted, a köv. hét elején adjuk át az MPL-nek, ők várhatóan a következő munkanapon kézbesítik azt.) Kérjük, várd meg az e-mailben küldött értesítést vagy érdeklődj telefonon, mielőtt elindulsz a babfoteledért! A webshopban található “Rendelhető, várható szállítási idő 3 hét.” státuszú fotelek rendelése egyedi megrendelésnek minősül, ez befolyásolja az elállási jogot, erről bővebben lejjebb. A kosár oldalon van lehetőséged a rendelést ellenőrizni, a darabszámokat változtatni (ez esetben frissítsd a kosarat!), a pénztár oldalon kiválaszthatod az átvétel és a fizetés módját és itt tudod véglegesíteni a megrendelést. A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomása vásárlási / fizetési kötelezettséggel jár.

Belépés / regisztráció, adatok kezelése

Webáruházunkban lehetővé tesszük a vendégvásárlást is, ez esetben regisztrációra nincsen szükség, a rendeléshez szükséges adatokat kérjük el tőled. Ha többször vásárolnál nálunk, esetleg más a szállítási- és a számlacím, ajánljuk a regisztrációt, így bejelentkezésed után adataidat a webshop automatikusan kitölti. Kérjük, figyelmesen töltsd ki a regisztrációs mezőket, és olyan e-mailcímet adj meg, amihez könnyen hozzáférsz, mindenféle további kommunikáció ezen zajlik majd, illetve erre a címre küldjük a regisztrációt megerősítő e-mailt is. Adataidat bizalmasan kezeljük, csak olyan célra használjuk fel, amire felhatalmazást adtál nekünk, harmadik személynek soha nem adjuk ki azokat. A későbbiekben adataidat bejelentkezés után bármikor módosíthatod.

A termékek átvétele / kiszállítás

Személyes átvétel esetén Korponai utcai boltunkban tudod átvenni a vásárolt terméket nyitvatartási időben – bővebb infók itt. Ha házhozszállítást kértél, az MPL futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot 09:00-17:00 között, sajnos ennél pontosabb időt meghatározni nem tudunk, a csomagod állapotát viszont az MPL által küldött nyomkövető oldalon tudod majd figyelni.

Elállási jog / csere

Minden raktárról vásárolt termékre vonatkozik a 14 napos elállás joga, ez esetben a babzsákfotelt nem használt állapotában indoklás nélkül visszahozhatod / -küldheted hozzánk, annak ellenértékét visszatérítjük neked, vagy kicseréljük azt. A postaköltség díja – mindkét irányban – téged terhel. Amennyiben nem raktárról, hanem megrendelésre készült babzsákfotelt vásároltál, az “egyedileg, a fogyasztó kifejezett kérésére előállított termék”-nek minősül, így az elállás joga arra nem vonatkozik. Amennyiben úgy látjuk, hogy nem eladhatatlan termékről van szó, természetesen felajánljuk a csere / pénzvisszatérítés lehetőségét. Nem raktári, különösképpen a konfigurált termékek megrendelése esetén fenntartjuk annak jogát, hogy előrefizetést kérünk, ebben az esetben egy díjbekérőt küldünk neked, amely rendezése után válik véglegessé megrendelésed, addig csak “ajánlattétel” státuszú lesz.

Jótállás

Babzsákfoteleinkre 1 éves jótállást vállalunk, ez vonatkozik a külső és belső huzatokhoz felhasznált anyagokra, illetve azok varrására. A babfotel tölteteként használt polisztirol gyöngy térfogatvesztése (a használat intenzitásától függő) természetes jelenség, így arra a jótállás nem terjed ki.

Reklamáció, árucsere

Babzsákfoteleink varrására egy év garanciát vállalunk. Amennyiben ilyen jellegű probléma merülne fel termékeinkkel kapcsolatban, kérjük, azt – vagy annak huzatát – hozd, vagy küldd be hozzánk és a lehető leghamarabb orvosoljuk a problémát. Reklamációval vagy esetleges árucserével kapcsolatban kérjük, az info@blup.hu címre írj nekünk!

Megrendelés késése / rendelés lemondása

Sajnos előfordulhat, hogy – amennyiben nem raktárról vásároltál – az adott termék anyaghiány vagy beszállítói hiba miatt késik, így a határidőt nem tudjuk teljesíteni. Ebben az esetben – azon túl, hogy mindent megteszünk a mihamarabbi teljesítés érdekében – feltétlenül felvesszük veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén. Ha a termék egyáltalán nem beszerezhető vagy legyártható és nem tudsz más terméket választani helyette, az esetlegesen már átutalt vételárat legkésőbb 8 napon belül visszautaljuk bankszámládra. Amennyiben egy gyártás vagy beszerzés alatt álló terméket szeretnél lemondani, annak státuszától függően tudod azt megtenni. Ilyen jellegű problémádat haladéktalanul jelezd ügyfélszolgálatunkon az info@blup.hu e-mailcímen vagy a +36 1 374 0647-es telefonszámon!

A bankkártyás fizetésről

A Blup! webshop a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Blup! webshop nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Blup! webshop oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az internet böngésződnek támogatnia kell az SSL titkosítást.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon. Kérjük, olvasd el az alábbi részletes tájékoztatót!

Mire figyelj a vásárláskor?

Olvasd el a Blup! webshop ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
Tanulmányozd át a Blup! webshop biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantáljuk adataid biztonságát!
Tartsd nyilván a vásárlásoddal kapcsolatos adataidat!
Tartsd nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adataidat! (tranzakció azonosító)
Biztosítsd, hogy titkos kártyaadataidhoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
Használj olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB Bank rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Az elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) és Maestro bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

A fizetés lépései

A Blup! webshop oldalán választod ki az árut, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni. Ezt követően átkerülsz a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadataidat szükséges kitöltened. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót. A fizetést követően visszatérsz a Blup! webshop oldalára, ahol a tranzakció eredményéről látod a visszaigazolást, illetve e-míilben kapsz róla értesítést. A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja számlád megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a Blup! webshop oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
• A kártyahasználat tiltott.
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
• A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén a kártyakibocsátó bankodtól esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kaptál ilyet, hagyd üresen a mezőt!

Karácsonyi infopakk

Raktárról több száz darab közül választhatsz, kiszállítással december 17-ig, személyes átvétellel december 23. (kedd) 14:00 óráig.

Egyedi, nem raktári termékre megrendelést karácsonyi teljesítéssel már nem veszünk föl. (Ha mégis konkrét elképzelésed van és türelmes vagy, megrendelésed jan. 2. felére készül el.)

Ünnepi nyitvatartás

dec. 15. hétfő ZÁRVA
dec. 16-17-18 09.30 — 17.30
dec. 19. 09.30 — 18.30
dec. 20. 09.30 — 15.30
dec. 21. ZÁRVA
dec. 22. 09.30 — 17.30
dec. 23. 10.00 — 14.00
dec. 24-jan. 5 ZÁRVA